Today is a new day


Tisdag. Hm.

Händer inte ett skit idag. Så jag tänkte jag har en jävligt tråkig dag idag, och kanske även imorn så  blir det dubbelt så roligt de resterande dagarna.... ;)
Känns som jag går på tomgång just nu ! Men det är ju snart över :) Snart börjar min nya karriär ! haha.

Vad jag längtar efter just nu:
 Lördag ! då ska lilla linda ha sexparty :) och så blir det naturligtvis massa sprit och utgång sen.. right tete ? ;)
Mys i solen på en gräsplätt. finns det nåt bättre att göra med sin älskling... :)
 Fazer mjölkchoklad. behöver ingen förklaring .
Shopping. behöver heller ingen förklaring .
En kyss. mmmmmmm !  en lång jävel ! kanske stillar mitt behov av allt annat . haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa utgång, looove it. love you. behöver verkligen avbelasta mig några timmar med er tjejer:)

2009-05-12 @ 23:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0