Hej

Hej nu sitter jag på jobb.
Har det ganska lugnt på morgonen så tänkte att jag skulle blogga lite .
Det var längesen sist. Och åsnor skiter snett.

Hm vad har jag att berätta....  Jag vet inte i skrivande stund så det får istället bli en liten låtlista på vad jag lyssnar idag !
Skriver sen igen när/om jag har nåt vettigt att säga. PUSS


Dagens låtar:
 
Kid Cudi vs Crookers- day and night
Lady Gaga- paparazzi
Chris Brown ft T.I.- Don't matter   (lyssnar just nu)
Jesse McCartney Ft Ludacris - How do you sleep
Keri Hilson ft Neyo & Kanye West- Knock you down
Jesse McCartney ft Tpain- Bodylanguage
Lady Gaga- Lovegame

Kommentarer
Postat av: TIMPAAAAAAAAAAAAAAN!

Bara EN T.I. låt... jag slutar prata med dig nu!

2009-06-18 @ 18:26:58
URL: http://benque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0