I- landsproblem


Idag var jag som vanligt sen till bussen.
Dessutom har jag klackar på mig, iofs inte så jäkla höga, men tillräckligt för att se förjävlig ut när man springer till hållplatsen. ungefär som en  långbent missbildad groda . 
 
Och vad  är grejen med eftersvettning??!!
När jag väl hann med bussen och satte mig kände jag svettdropparna bryta ut över hela mig .
jag kollar mig lite sådär i bussfönstrets spegelbild och ser att jag e HELT JÄVLA GLANSIG I HELA HUVET.
Mitt hår var limmat mot huvet , kläderna dyngsura, skorna plaskade, det såg ut som jag nyss klivit ur duschen.
Det blev stora pölar efter mig och jag stänkte ner personen som satt brevid mig. Tyckte väl det var konstigt att hon tog upp sitt paraply.

Okej jag överdriver lite, men ni fattar.

Jag satt dessutom i solen. Suck.

Tack gode gud för Absolut torr.


Kommentarer
Postat av: tääss

haha uppdatering, i loooove it!!

2009-06-09 @ 22:59:35
Postat av: Eeeeeeeeeee

haha, I got the picture...freshi ;p

2009-06-10 @ 09:20:20
Postat av: Friiida

Hahaha, du e så jävla ball assica!

2009-06-11 @ 14:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0