thinker

hej .
Som vanligt sjunker jag sakta men säkert ner i en svacka igen.
Puh.
Det är svårt att vara jag.

Men vafan, vem är där och stöttar en ?

Jag är ingen enkel person, det är jag väldigt medveten om. Men nåt förtjänar jag väl ändå..
Jag ger för mycket. Ger någon lika mycket tillbaka ? NEJ ! Är jag viktig för någon ? nej ?
 jag har bestämt mig för att jag ska sluta att ge. Om inte människor vill ge tillbaka så behöver dom inte finnas i mitt liv mer.

är så jäkla besviken.

Men någon har iallafall tagit sitt förnuft till fånga och försöker nu. Det uppskattas. Det behöver inte vara rätt ord, det behöver inte vara gester eller gåvor. Bara försöket och att finnas där betyder allt i världen för mig.
Och en person har visat detta nu, det viktigaste i alla relationer man nånsin har , med familj, vänner, eller älskling, STÖD.

Tack. ♥
Du har växt ännu mer i mina ögon. Och då menar jag inte bara midjemåttet...

 :)


 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0