SUPER

 Tjoho, ibland tror jag att jag är mentalt störd. Sånna humörsvängningar som jag har kan bara inte vara nyttigt.
När jag är nere kan jag bara komma på fel med mig själv. Alla misstag jag gör och vad som kommer gå fel och allt jag inte kan göra och allt jag inte är.. Och det är jävligt t¨råkigt att jag ska behöva intala mig själv om hur bra jag faktisk är.
Men eftersom ingen annan gör det så får jag offra mig!

- Jag är glad (?)
- Jag är positiv(?????)
- Jag är bra på att komma på bra saker om mig själv ( ?????????????????)
- Jag är bra på att göra mig själv sjukt deprimerad  (ett rätt iallafall!)

Ja, så jävla bra är jag. Mina sjukt djupa inlägg rocks! Hoppas ni alla mår förjävligt! :)

 Tack och hej leverpastejnejblejlakejmej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0