Hola

 hola que tal bitches ?

Min dag är okej. Fint väder. Jag har varit uppe tidigt. nåja, 9 iallafall.
Möte som gick bra. Det är på G känner jag..

Har försökt snooza lite nu men folk ska ju ringa hela tiden ;) så jag är trött.
Fotbollsträning ikväll !
Fast jag inte riktigt är sugen. Och inte hundra på att jag vill.
Men så kommer jag på att jag ÄLSKAR DET och tycker det är SÅ JÄVLA KUL !
 Att jag inte har nån kondis what so ever spelar mindre roll.

Plus att jag har världen bästa fotbollsstöd, Emelie :) Som förresten gjorde ett mag- mål i helgen !
En sk "Jessica" ;)
You make me proud!

Premiärträning på gräs iaf och bara det är ett FETT JÄVLA PLUSTECKEN
 
Får  bara hoppas att jag inte har träningsvärk i 3 dagar som efter förra träningen... hehe


toodelu

bilder från Dana cup 05






Kommentarer
Postat av: mag-målgöraren

vilken tur att du har världens snyggaste fotbollsstöd dessuotom?! öööeeehhh, bitch! Hoppas du får en djävulsk träningsvärk denna gången med! Men det är bra av dig att du kommer jessie, hej o hå, kämpa på! Själv ska man ligga på en filt brevid o bara titta på ! ;)

2009-04-07 @ 16:51:46
Postat av: tess thew mess

2009-04-10 @ 12:10:19
Postat av: tess the mess

sugarbabylove! vad roligt att du uppdaterar:) du jag och emelie uppdaterar samtidigt, sisterhood<3

(råkade trycka enter innan jag var klar i förra kommentaren)

2009-04-10 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0